søndag 15. november 2009

Julekalender


Det er snart adventstid og selv om man ikke har små barn i huset, må man ha julekalender! Det er min kjære som får kalender i år...

Jeg har brukt papirposer(har en hel haug) som er pyntet med gamle boksider. Nummerne har jeg printet ut fra dataen.


Ideen til klypene har jeg fått fra Monica
Hun hadde noen flotte bidrag i Ett trykk sitt julnummer i fjort....


Jeg har kjøpt trefargede klyper på Biltema som jeg har malt med akrylfarge. Har ikke vært nøye med hvitfargen på disse. Jeg har pyntet med blonder, bånd, knapper, papir, glansbilder......

Hva slags julekalender skal du ha?

1 kommentar:

  1. Så utrolig mye fint du har på denne julebloggen!!! Glad jeg fant den.
    Jeg satser på å finne en artig kalender i London til helgen, ettersom det er mindre tid til å pønske ut innhold og pakke inn og sysle med slikt etter vi fikk en liten gutt i hus i mars. Men alle julekortene skal scrappes for hånd!!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett